Veelgestelde vragen Abonnement beëindigen

Hoe beëindig ik mijn abonnement?

Alvorens je je abonnement bij Move4Vitality opzegt, vragen we je eerst dit te bespreken met je beweegexpert. Je kunt jouw abonnement opzeggen via onze servicedesk. Nadat je abonnement is opgezegd heb je geen toegang meer tot de diensten van Move4Vitality. 

Let op: het is belangrijk dat wanneer je je account gaat verwijderen, je ook de koppeling ongedaan maakt tussen Move4Vitality en de app waar je activiteitentracker/smartwatch mee werkt (Garmin Connect, Health Connect van Google of Apple Health). Dat zorgt ervoor dat Move4Vitality geen data meer ontvangt.

Wil je de koppeling ongedaan maken? Dat kan door in de Move4Vitality app rechtsboven op het tandwieltje ‘Instellingen’ te klikken. Klik vervolgens op de juiste knop om te ‘ontkoppelen’ en volg de stappen op je telefoon.


Is je vraag hiermee beantwoord?

Terug naar overzicht